People in the office
People in the office
People in the office

werken bij

Aan de slag bij Zijdewind?

Wil je werken in ons hecht en gedreven team en jezelf ontwikkelen in een omgeving waar jouw ideeën tellen? Een omgeving waarin dankzij onze slimme automatisering jij je kunt richten op persoonlijke service. Kom bij ons werken en ervaar professionaliteit in een gezellige sfeer!

werken bij

Aan de slag bij Zijdewind?

Wil je werken in ons hecht en gedreven team en jezelf ontwikkelen in een omgeving waar jouw ideeën tellen? Een omgeving waarin dankzij onze slimme automatisering jij je kunt richten op persoonlijke service. Kom bij ons werken en ervaar professionaliteit in een gezellige sfeer!

werken bij

Aan de slag bij Zijdewind?

Wil je werken in ons hecht en gedreven team en jezelf ontwikkelen in een omgeving waar jouw ideeën tellen? Een omgeving waarin dankzij onze slimme automatisering jij je kunt richten op persoonlijke service. Kom bij ons werken en ervaar professionaliteit in een gezellige sfeer!

Zorg voor elkaar

Zorgt voor een veilige, fijne werkomgeving

Nieuwe inzichten

Samen groeien door kennis te delen

Met alle plezier

Er is altijd ruimte voor gezelligheid!

Website examples
Website examples
Website examples

Administratief medewerker

  • 24< uur

  • Op locatie op ons kantoor in Zijdewind

  • Verwerken van volledig digitale administraties

  • Proactief contact met je eigen klanten

  • Indienen/voorbereiden van verschillende belastingaangiften

  • Opstellen/voorbereiden van jaarwerk

Dit ga je doen:

Wil je graag bijdragen aan het ondernemen met gemoedsrust voor onze klanten en ze helpen met het verkrijgen van inzicht in financiën? En beschik jij net als wij over dezelfde West-Friese nuchterheid? Dan ben jij een mooie aanvulling op ons team in de rol waarbij jij verantwoordelijk bent voor het verwerken van financiële administratie en vraagstukken.

Als groeiende organisatie zijn we op zoek naar een administratief medewerker, eventueel in combinatie met salarisadministratie of assistent accountant.

Als administratief medewerker houd jij je bezig met het inrichten en verwerken van financiële administraties, opstellen van aangiftes omzetbelasting en het optimaliseren en automatiseren van financiële processen. Dit vormt de basis voor de actuele financiële overzichten en het opstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiftes.

Jouw profiel:

  • Motivatie en leergierigheid

  • Minimaal een (bijna) afgeronde relevante opleiding

  • Affiniteit met automatisering

  • Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig

  • Een zorgvuldige manier van werken

  • Ervaring met administratieve dienstverlening is een pré

Dit bieden wij jou:

  • Minimaal 24 uur per week

  • Flexibele indeling van je werkdagen

  • Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek

  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei

  • Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools

  • Diversiteit aan klanten met laagdrempelig klantcontact

  • Marktconform salaris

Jouw profiel:

  • Motivatie en leergierigheid

  • Minimaal een (bijna) afgeronde relevante opleiding

  • Affiniteit met automatisering

  • Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig

  • Een zorgvuldige manier van werken

  • Ervaring met administratieve dienstverlening is een pré

Dit bieden wij jou:

  • Minimaal 24 uur per week

  • Flexibele indeling van je werkdagen

  • Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek

  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei

  • Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools

  • Diversiteit aan klanten met laagdrempelig klantcontact

  • Marktconform salaris

Jouw profiel:

  • Motivatie en leergierigheid

  • Minimaal een (bijna) afgeronde relevante opleiding

  • Affiniteit met automatisering

  • Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig

  • Een zorgvuldige manier van werken

  • Ervaring met administratieve dienstverlening is een pré

Dit bieden wij jou:

  • Minimaal 24 uur per week

  • Flexibele indeling van je werkdagen

  • Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek

  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei

  • Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools

  • Diversiteit aan klanten met laagdrempelig klantcontact

  • Marktconform salaris

klinkt goed?

Solliciteer nu!

Stuur een email met je CV en motivatie naar sollicitatie@zijdewind.nl

Website examples
Website examples
Website examples

Zelfstandig salarisverwerker

  • 16-40 uur per week

  • Op locatie op ons kantoor in Zijdewind

  • Proactief contact met je eigen klanten

  • Klanten in diverse sectoren

Dit ga je doen:

Ben jij iemand die toe is aan een nieuwe uitdaging op het gebied van salarisadministratie? En beschik jij, net als wij, over West-Friese nuchterheid? Dan pas jij heel goed binnen ons team in de rol waarbij jij verantwoordelijk bent voor het soepel verlopen van de loonadministratie voor diverse bedrijven.

Als groeiende organisatie zijn we op zoek naar een zelfstandige en ervaren salarisadministrateur om ons team te versterken. Als salarisadministrateur draag je de verantwoordelijkheid voor het beheer van het klantenbestand, inclusief alle bijbehorende taken, zoals het beheren en verwerken van salarisgerelateerde gegevens en betalingen. Je begeleidt cliënten op alle aspecten van salarisadministratie en geeft adviezen over optimalisatie en automatisering.

Jouw profiel:

  • Motivatie en leergierigheid

  • Affiniteit met automatisering

  • Minimaal een mbo-diploma of praktijkdiploma loonadministratie

  • Relevante werkervaring

  • Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig

  • Een zorgvuldige manier van werken

  • Verstand van Nmbrs is een pré

Dit bieden wij jou:

  • 16-40 uur per week

  • Flexibele indeling van je werkdagen

  • Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek

  • Groot klantenbestand met veel klantcontact

  • Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools

  • Marktconform salaris

Jouw profiel:

  • Motivatie en leergierigheid

  • Affiniteit met automatisering

  • Minimaal een mbo-diploma of praktijkdiploma loonadministratie

  • Relevante werkervaring

  • Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig

  • Een zorgvuldige manier van werken

  • Verstand van Nmbrs is een pré

Dit bieden wij jou:

  • 16-40 uur per week

  • Flexibele indeling van je werkdagen

  • Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek

  • Groot klantenbestand met veel klantcontact

  • Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools

  • Marktconform salaris

Jouw profiel:

  • Motivatie en leergierigheid

  • Affiniteit met automatisering

  • Minimaal een mbo-diploma of praktijkdiploma loonadministratie

  • Relevante werkervaring

  • Klantvriendelijkheid en communicatief vaardig

  • Een zorgvuldige manier van werken

  • Verstand van Nmbrs is een pré

Dit bieden wij jou:

  • 16-40 uur per week

  • Flexibele indeling van je werkdagen

  • Inrichting van een werkplek in ons mooie kantoor en een thuiswerkplek

  • Groot klantenbestand met veel klantcontact

  • Werken in een ervaren team van specialisten met innovatieve automatiseringstools

  • Marktconform salaris

klinkt goed?

Solliciteer nu!

Stuur een email met je CV en motivatie naar sollicitatie@zijdewind.nl